Fórum - Téma


Vačkový hřídel


Fórum Avia A30 Vačkový hřídel

Manuály  |  Inzerce  |  Model Avia A30  |  Naše vozidla


1  2

2017-05-13 21:27:15

wlasta: Chyba, proč to nestartuje bude právě v seřízení předvstřiku. První válec je u setrvačníku. Správný úhel předvstřiku se stanoví podle použitého vstřikovacího čerpadla, ze štítku. Nastavení rozvodů se dá ověřit také podle toho, kdy otevírá sací a výfukový ventil. Ale ryskám se dá věřit.

2017-05-13 22:38:02

Vždyť jsem to shora všechno popsal, napřed jsem měl problémy se vstřikovacím čerpadlem které jsem za Vaší pomoci vyřešil A že jsem motor rozběhl, ale nemazal poněvadž bylo omleté ozubení na vačkové hřídeli, tak jsem ji vyměnil a teď nastaly tyto problémy , že je první válec u setrvačníku to vím. ALE PROČ VYCHÁZÍ STŘIK PRVNÍHO VÁLCE NĚKDE HLUBOKO KOLEM 60°PŘED HV, KDYŽ TO DÁM SPRÁVNĚ 28°, TAK TRYSKA PRVNÍHO VÁLCE STŘIKÁ SKORO KDYŽ VÁLEC ZAČÍNÁ JÍT DOLŮ

2017-05-13 22:40:08

wlasta: trysky mám nové a nechal jsem si seřídit

2017-05-13 22:50:23

wlasta: Vychází ti to proto, že je to o půl kola otočené. Musí být na prvním válci zavřené ventily. Na setrvačníku cca 28 stupňů ( podle použitého čerpadla). Čerpadlo zaaretuješ a dáváš do soukolí před dostrčením kolík vyndáš a dostrčíš čerpadlo. Po nastartování doladíš na malé přírubě podle zvuku.

2017-05-14 09:17:34

Ano všechno takhle dělám první válec je v HÚ ventily uzavřeny a čtvrtý stříhá. Na setrvačníku nastavím 28°,čerpadlo zakolíkuji a nasadím. tak jsem to dělal, když jsem měl problémy s čerpadlem a motor chytil i pěkně šlapal. Ale teď co jsem vyměnil vač. hřídel to nejde. Proto jsem zde psal zda mám při výměně vač. hřídele správný postup viz. obrázek, tak jak zde vidíte obrázek mám i první válec (u setrvačníku) v HÚ. Co jiného bych měl změnit?

2017-05-14 11:05:40

wlasta: Koukni ještě na začátek otvírání sacího ventilu je 12 stupňů před HÚ. Výfukový otevírá 48°.

2017-05-14 12:20:42

standa2: Já si myslím, že vačková hřídel s tím nemá nic společného, ta jenom otevírá a zavírá ventily. když si ji odmyslíme, jako že ji vytáhneme, nastavím 28° před HÚ zakolíkuji čerpadlo nasadím, tak mi to stejně bude stříkat nějakých 10° za horní úvratí. Tak jsem to zkoušel. Tak, že je nesoulad mezi klikovou hřídeli a čerpadlem, ale co? když to před tím šlo. kliková hřídel podle obrázku je správně i píst je v HÚ, šroubovákem to má zjištěné, čerpadlo prostě tlačí pozdě, tak že je něco s čerpadlem, když jsem s ním nic nedělal.

2017-05-14 12:23:33

wlasta: Pokud ti ventily otvírají tak jak jsem napsal, tak máš rozvody správně nastavené. čerpadlo stačí o zub a je to 5° jinde, klidně i později.. Nehledal bych v tom vědu, spíš přesnost.

2017-05-14 12:30:00

budu muset prostě zjistit kolik je to stupňů za horní úvratí když dochází ke vstřiku připočítat plus 28 a tolik bude počátek střiku, tak jsem to dělal včera a motor naskočil sice jel špatně ale jel. Teď jenom doladit nebo spočítat ty stupně, ale jak když stupnice na setrvačníku je jenom od HÚ do 40°, já bych to potřeboval tak 10° před tak do 60°.

2017-05-14 12:35:00

wlasta: Děláš to špatně. Znova nastav čerpadlo dle předpisu a nemusíš řešit blbiny. Všechny Avie jsou tak nastavený. Nastav 28° první válec u setrvačníku na kompresi a zkus ho vyndat jestli tam jde kolík. Splést se může každý. Malou přírubu dej na prostředek, abys mohl motor potom doladit.


Odpovědět

1  2